دسته‌بندی نشده

هاله انرژی چیست

هاله انرژی چیست

هاله ها یک میدان مغناطیسی هستند که در اطراف انسان ها و اشیاء وجود دارند. این میدان مغناطیسی مجموعه ای از انرژی ها می باشد که به شکل تخم مرغ توسط خود موجودات زنده و اشیاء تولید می شود. این هاله ها با ارتعاشات ذهن انسان در ارتباط است.

هاله ها میدان انرژی است که در همه موجودات وجود دارد . درختان ، حیوانات ، انسانها . ما هفت هاله در کنار بدن خودمون داریم؛ سپری دفایی که دور بدن به شکل تخم مرغ وجود دارد. هدف اصلی این سپر مخافظت از بدن از خطرات شیاطین کافر است و جذب انرژیهای مثبت اطراف ما .

رنگ هاله ها با اخلاق و رفتار ما و خوی ما تغییر میکند. هر چه انرژی مثبت بیشتری داشته باشید هاله ها قوی تر و بزرگتر میشوند. بزرگ و کوچک بودن هاله ها به انرژی منفی و مثبت شما ربط دارد البته که انرژی از چاکراها دریافت میکنند . در واقع هاله همان کالبد هستند. هاله وزن و سن ندارد و با چشم سر هم دیده نمیشوند. جالب است بدانید نگاه زیاد به آینه به خصوص در شب هاله ها را بسیار ضعیف کوچک میکند، کار دیگر هاله ها محافظت از جسم در برابر بیماریهاست.

هاله بیضی شکل و دقیقا مانند یک تخم مرغ بزرگ می‌باشد.

پهنا، بزرگی و کوچکی هاله در هر فردی دقیقا به نسبت رشد روحی شخص بستگی دارد و در افراد متفاوت می‌باشد.

انواع هاله ها

هاله اول : جسم

کالبد فیزیکی که ما آن را لمس میکنیم کالبد مرگ است در حقیقت مکانی برای روح .

هاله دوم اثیری . نورانی :

این هاله بین جسم و کالبد اختری قرار دارد این کالبد به جز کالبد پنچم ششم هفتم به چهار کالبد دیگر کاملا تسلط دارد [ البته لازم به ذکر است که پنچم ششم هفتم کالبد نیستن و در کالبد هاله قرار دارن و از نور ساخته شدن و بعد جسم باز با هم یکی میشوند در عالم برزخ فقط هاله دوم و سوم چهارم است که در این دنیا با جسم میمانند ] . وقتی شما مراقبه عمیق انجام بدهید در کالبد اثیری قرار میگیرید و بالای جسم خود قرار میگیرید. کار اصلی این کالبد رشد سلولهای بدن است این کالبد شش سانت بالا تر از جسم قرار دارد. این کالبد اجنه و موکلین را به راحتی میبیند.

هاله سوم اختری . علی :

این کالبد تقریبا شفاف است . وقتی حس نفرت ، عصبانیت ، خوشحالی ، کینه ، راه رفتن در خواب ، رویا دیدن ، حرف زدن [ یعنی شما وقتی صحبت میکنید در این کالبد قرار دارید نه در کالبد جسمی ] در این کالبد هستید. با انجام مراقبه انرژی بیشتری وارد این کالبد میکنید. کار اصلی این کالبد دستور دادن به سلولهای بدن است و مسئول هدایت پیامهای عصبی است. وقتی مغز تصمیم میگیرد و آن تصمیم منتقل میشود شما در این کالبد قرار دارید. این کالبد ماهیت جسم است و مسئول پیری و جوانی شما نیز هست. هر چه انرژی منفی بیشتری وارد این کالبد شود شما زودتر پیر میشوید. دیدن خوابهای شفاف و عشق و علاقه به هر چیزی مربوط به این کالبد است. تمام اتفاقات ما در زندگی به این کالبد ربط دارد. اگر به خواسته هایت نمیرسی مربوط به این کالبد است. این کالبد قدرت تصمیم گیری حال را دارد نه گذشته و آینده را.

هاله چهارم ذهنی :

در واقع وقتی به چیزی گوش میدهید شما در این کالبد قرار دارید. این کالبد مسئول تله پاتی و انجام دادن همزمان چند کار است. این کالبد با ضمیر نیمه خوداگاه و خوداگاه و کالبد روحی در ارتباط است. قدرت بسیار بالایی دارد و زمان مرگ آخرین کالبد است که از بین میرود [ منظور من کالبد پنچ شش هفت نیست ] این کالبد مسئول مغز و حس پنچ گانه ماست.

هاله پنجم روحی :

این همان کالبد اولیه انسان است که از بخار دود ساخته شده و ساختار اولیه این کالبد در عالم اشباح تشکیل شده که در کتاب هاله درمانی با دستهای شفابخش توضیح داده شده است.

این کالبد حساب نمیشود و بعد ها جنس نور به خودش میگیرد ولی همه لقب کالبد به آن داده اند. مفهوم کالبد یعنی چیزی که ساختار جسم دارد و شکل دارد درصورتی که کالبد پنچ شش هفت ساختار نور دارند. این کالبد به طور مستقیم با فرشتگان در ارتباط است بدون هیچ محدودیتی و اولیا الله و موکیلن قدرتمند خداوند در آسمان.

هاله ششم کیهانی:

در این کالبد ذهن خاموش میشود و هیچ علاقه ای به چیزی جز خداوند ندارید و فقط فقط به معبود فکر میکنید. در واقع با معبود یکسان میشوید. در این کالبد علت ومعلولی وجود ندارد و باید به هیچ برسید که وارد کالبد هفتم شوید. در این کالبد شما از فرشتگان مقرب خداوند بالاتر هستید. این کالبد فقط و فقط در جسم با آجنا در ارتباط است.

هاله هفتم الاهی:

این همان کالبد پنچم است ولی با ساختار نور. این همان کالبدی است که در عالم ذر قسم خورده که فقط فقط در راه خدا کار کند . این کالبد رسیدن به من خودت است. جوهره اصلی خداوند روح خدا که امانت به انسان داده شده است. این کالبد باضمیر ناخوداگاه و با تاج در ارتباط است. این کالبد مسئول شهود از جهان هستی است [ در عالم ذر به تکامل رسیده ]

رنگ هاله : هاله انسان چه رنگی است؟

هاله دارای هفت رنگ می‌باشد؛ که به ترتیب از بالا شامل رنگ‌های: بنفش نیلی، آبی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز می‌باشد. هر کدام از رنگ‌ها و قسمت‌ها مربوط به یک سیاره می‌باشد.

هاله دارای هفت رنگ می‌باشد؛ که به ترتیب از بالا شامل رنگ‌های: بنفش نیلی، آبی، سبز، زرد، نارنجی و قرمز می‌باشد.

این هفت رنگ با تداخل در هم در نهایت یک رنگ را به ما نشان می‌دهند.
رنگ‌های هاله نسبت به وضعیت خلقی و مزاجی فرد تغییر می‌یابد.

تراکم رنگ هاله انسان به چه شکلی می‌باشد؟

رنگ‌ها در نزدیک سطح بدن تراکم داشته و رنگ‌ها مشخص می‌باشد؛ این رنگ‌ها با پیشروی به سمت بیرونی هاله روشن‌تر گشته و همانطور که ذکر گردید با تداخل در هم یک رنگ را بوجود می‌آورند.

گستردگی و درخشندگی رنگ‌های هاله بستگی به پیشرفت و تعالی روح آدمی دارد.

در هاله فرد جوان گستره‌ای از نور قرمز در اطراف پاها و نور باریک اناری مایل به سفیدی در پیرامون سر وجود دارد؛ که به تدریج با بالغ شدن و پیشرفت ذهنی و روحی، نور قرمز رنگی که آدمی را به سیاره زمین پیوند می‌دهد، کم شده و کاهش می‌یابد، و بجای آن گستره رنگ‌های اناری و سفید بیشتر شده و جایگزین آن می‌گردد.

هنگامی که مرگ آدمی نزدیک شده و روح می‌خواهد انتقال یابد، رنگ قرمز محو شده و هاله به رنگ‌های اناری و بیشتر سفید، در می‌آید.

همه این کالبد ها از طریق ریسمانی به هم وصل هستند و همه انرژی را از طریق چاکراها و ریسمان جذب میکنند. این ریسمان محدودیت ندارد وقتی شما خواب هستید روح پنچم ششم هفتم باهم همسو میشوند و همزمان از جسم جدا میشوند و همه جای این جهان هستی بدون محدویت حرکت می کنند . باز هم تاکید میکنم کالبد های نورانی چون در جسم زندگی میکنند جدا هستند. در غیر جسم باهم هستند و یکی میشوند. این ریسمان هر چه انرژی منفی بالایی داشته باشد کوچک تر میشود.

از کسانی که مدام انرژی منفی دارند دوری کنید. این ریسمان به شدت با انرژی اصلی بدن در ارتباط است. این ریسمان معروف است به طناب نقره ایی در موقعه برون فکنی کامل این ریسمان را میبینید این ریسمان به عالم اصلی انرژی متصل است و میان این عالم و عالم جسم فرشته ایی قرار دارد. به جز کالبدهای نورانی همه چهار کالبد دیگر در مکان و زمان قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *