دسته‌بندی نشده

معرفی 3 کتاب بهترین کتابهای زکریا سیچین

کتابهای زکریا سیچین

درباره زکریا سیچین به طور کامل با شما صحبت کردیم در این مطلب می خواهم چندتا از کتابهای زکریا سیچین که خودم بهشون علاقه دارم رو براتون بگم.

کتاب کد کیهانی زکریا سیچین

اولین کتاب که درباره کدهای خاص صحبت می کند کتاب کد کیهانی است.

کد های کیهانی عبارتند از کدهایی هستند که به آنها (اعداد طلایی خلقت) می گویند. برای باز شدن گاو صندوق حتما باید اعداد خاصی رو بزنید تا در گاو صندوق باز شود.

در زمینه ذکر جلی و ذکر خفی و تعداد دقیق آنها و کدهای کیهانی هم دقیقا به این صورت هست.

باید اسم فرشته محافظ شما و طریقه اسلامی و شرعی صدا زدنش به همراه تعداد کد های طلایی اون رو حتما رعایت کنید تا دروازه های آسمانها که مثل اون گاو صندوق نیاز به اعداد خاصی هستند به روی شما و طالع شما باز بشه.

شنیده اید که گفنه اند (الطریق الی الله بعدد نفوس خلایق؟) پس از این کلام مقدس ما نتیجه میگیریم که برای تک تک انسانها یک سری راهها و کدهای طلایی خلقت وجود داره که با رعایت دقیق انجام آنها دروازه های موکلین عالم بالا که مخصوص استجابت دعاهای ما هستند به روی ما باز می شوند.

توجه کنید شما اجازه ندارید هر ذکری رو از پیش خودتون بگید. ذکر باید با کدهای کیهانی شما و همچنین با ارتعاش رحمانی و کیهانی فرشته محافظ شما تناسب دقیق داشته باشد.

شما فکر میکنید در زمانهای قدیم در دالانهای مخفی خانقاه ها چه اسراری رو به سالکان یاد می دادند؟

محاسبات کد کیهانی با استفاده از سیستم نوین اعداد متعلق به کشورهای غربی و بر اساس نوشتار انگلیسی اسم و فامیلی انجام میشود که با بحث ارتعاش نام شیخ بهایی متفاوت هست .
کد کیهانی یک عدد 5 رقمی می باشد که بر اساس نام ، فامیلی و تاریخ واقعی تولد بر اساس نوشتار انگلیسی محاسبه میشود و هر رقم تفسیر خاصی دارد و پتانسیل ها و زمینه های زندگی انسان در ابعاد مختلف نشان میدهد و میتواند بعنوان یک شاخص برای بهبود و ارتقا در زندگی استفاده شود و این پنج عدد شامل موارد زیر میباشد:

1- عدد مسیر زندگی: عددی است که رسالت هر فرد و مسیری که در آن موفق می شود را معین می کند. ( این عدد بر اساس تاریخ دقیق تولد مشخص میشود و تا همیشه برای شخص ثابت می ماند )

2- عدد مسیر سرنوشت: مسیری سرنوشت که برای هر انسان از ابتدا تا پایان زندگی تعیین شده است.

3- عدد روح: شرایط باطنی و درونی است که خود فرد باید آنرا بداند.

4- عدد شخصیت: شرایط و خصوصیات ظاهری است که دیگران درباره شما قضاوت می کنند.

5- عدد بلوغ: شخصیت روحی و استعدادهایی است که بعد ازسن 40 سالگی هر انسانی فعال شده و به آن دست می یابد.

❌❌❌❌ نکته مهم ❌❌❌❌

⭐️ توجه داشته باشيد كه کد کیهانی یکی از چندین فاکتور مهم ارتعاشی و کلیدی انسان محسوب میشود و اگر سایر موارد مهم از جمله ارتعاش نام شخص و تاریخ تولد مناسب و مطلوب باشد.
⭐️ اعداد کد کیهانی به خودی خود کاربرد خاصی ندارند بلکه تفاسیر نوشته شده اهمیت دارند .
⭐️ برای آگاهی و تشریح کامل رسالت الهی و مسیر زندگی نیاز به محاسبه , بررسی و تفسیر مسیر زندگی شخص بر اساس پکیج جداگانه هست .

کتاب گمشده انکی از زکریا سیچین

کتاب گمشده انکی از کتاب های زکریا سیچین در مورد فرازمینی هایی است که در گذشته های دور در زمین زندگی می کرده اند. سیچین بر اساس کتب مقدس، کتیبه های رسی، افسانه های اساطیری و یافته های باستان شناسی؛ کتاب هایی را درباره آنچه در گذشته زمین رخ داده را منتشر کرده است.

کتاب دوازدهمین سیاره زکریا سیچین بدون سانسور

در کتاب دوازدهمین سیاره از زکریا سیچین می خوانیم که وقتی فضانوردان ما روی ماه فرود می‌آیند و سفینه‌های بدون سرنشین ما سیارات دیگر را جستجو می‌کنند، باور به اینکه زمانی در گذشته تمدنی از  سیاره‌‌ی دیگری بسیار پیشرفته‌تر از ما توانسته باشد فضانوردانش را روی سیاره‌ی زمین فرود آورده باشد، چندان هم غیرممکن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *