ماکسیمیلیان دی لافایت کیست؟

ماکسیمیلیان دی لافایت، نویسنده، دانشمند و یکی از روشن فکرترین شخصیت های دنیای امروز است.

ماکسیمیلیان دی لافایت مدتی را نزد علمای آنوناکی بوده، اساتیدی گمنام که در ارواد، قبرس، و چند جای دیگر حضور داشته اند و اسراری پنهانی از آفرینش و منشأ انسان را برای او بازگو کرده اند.

دانشکده حقوق دانشگاه ییل، ماکسیمیلیان دی لافایت را به عنوان یک زبانشناس و حقوقدان انتخاب کرد تا پیش نویس قانون اساسی عراق را که از سوی کاخ سفید نوشته شده به عربی برگرداند.

دی لافایت علاوه بر تسلط بر تمامی زبان های باستانی و چندین زبان امروزی از جمله ( فارسی، اردو، آذری، ترکی، عبری، عربی، فرانسه، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، روسی، تبتی، سانسکریت، آلمانی …) بر قوانین فیزیک کوانتومی، جهان های موازی و احضار ارواح و اجنه و علوم ماورا طبیعی، اشراف دارد.

این نویسنده مشهور در زمینه هنری از جمله نمایشنامه نویسی و آهنگسازی مهارت داشت. همچنین به یک سری اسناد سری نظامی، امنیتی سازمان های اطلاعاتی که حتی از تیررس متخصصان هم خارج است ، دسترسی داشت.
او جز یکی از زبان‌شناسان (زبان‌های امروزی و باستانی) و مورخان پیشگام تمدن‌های باستانی در نظر گرفته می‌ شود. دی لافایت ۲۲ فرهنگ لغت از زبان‌های مختلفی: از جمله سومری،آکدی،‌آشوری،‌آرامی،لاتین،فرانسوی، هیتی،فینیقی،اوگاریتی،یونانی،ترکی،عِبری و … نوشته است.  تخصص خود را در تاریخ و زبان‌ های تمدن‌های باستان و مطالعات اجتماعی-الهیاتی خاورمیانه با تمرکز بالا برد.گویش‌های قومی، نظام‌های اجتماعی تطبیقی و شریعت شناخته شده است. علاوه بر این،او ترانه‌ها، فیلم‌نامه‌ها و مستند های بسیاری را به رشته‌ی تحریر درآورده.
دی لافایت، این پژوهشگر  موفق در موضوعات مختلفی سر رشته دارد؛ از جمله،اپرا،سرخواننده، هالیوود،سینما،موسیقیجاز،تأثیر افریقایی-امریکایی بر موسیقی امریکا، آثار پیشگام در مورد چهره‌های صنعت نمایش و سرگرمی،کاباره،مد،تاریخ هنر و تمدن ۷ هزار ساله تابه‌امروز، رازمینی‌ها،سفینه‌های بیگانگان،یوفوها،عرفان،‌معنویت،مجراگری،انرژی زمین،شفابخشی،ماورا طبیعه،فیزیک کوانتوم،جهان‌های موازی،زبان‌ها،میان‌رودان،قانون بین‌ الملل،‌ ادیان،کوبیسم و هنر انتزاعی،نظام اعتقادی،انسان‌شناسی،ادبیات جهان،غذا و نوشیدنی،رهبری استعداد دارد.

دانلود رایگان کتاب آفرینش ژنتیکی نوشته ماکسیمیلیان دی لافایت

دانلود کتاب بازگشت آنوناکی ماکسیمیلیان دی لافایت

در حال نمایش 3 نتیجه