جزوه تعارض سازمانی در 35 صفحه قابل استفاده دانشجویان رشته مدیریت
تعریف تعارض : تعارض فرآیندی است که در آن، شخص الف بطور عمدی می کوشد تا بگونه ای بازدارنده وسبب ناکامی شخص ب در رسیدن به علایق و اهدافش گردد . تعارض زمانی رخ می دهد که دو یا چند نفراز افراد در مقابل یکدیگر قرار گیرند؛ زیرا نیازها،خواسته ها، اهداف وارزشهای آنها متفاوت است . تعارض حالتی است که در آن یک طرف)فر یا گروه( در می یابد که منافعش ، مخالف یا با واکنش منفی طرف مقابل مواجه شده است .
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.