استراتژی اقیانوس آبی

9.000 تومان

 

شناسه محصول: vfp-7351141-in دسته:

📔 استراتژی اقیانوس آبی

✍ دبلیو چان کیم ، رنه مابورنیا

📝 علیرضا پورممتاز

۲۸۸ صفحه

چگونه فضای بازاری بدون مدعی خلق کنیم که در آن رقابت معنا ندارد. کتاب استراتژی اقیانوس آبی (Blue Ocean Strategy) را بی‌تردید می‌توان یکی از کتابهای کلاسیک حوزه مدیریت و استراتژی دانست.آقای دبلیو چان کیم (W. Chan Kim) و خانم رنه مابورنیا (Renee Mauborgne) این بحث را برای نخستین بار در سال ۲۰۰۴ در قالب مقاله‌ای در نشریه کسب و کار دانشگاه هاروارد ارائه کردند.بحث استراتژی اقیانوس آبی، حول یک مفهوم شکل گرفته است: رقابت یا Competition.نگاه چان کیم و مابورنیا به بحث رقابت با نگاه و الگوی رایج در بازاریابی و فروش تفاوت دارد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استراتژی اقیانوس آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
استراتژی اقیانوس آبی
9.000 تومان
پیمایش به بالا