توضیحات محصول
دانلود کتاب عکاسی کاربردي در 90 صفحه بصورت PDF مقدمه ….. تاریخچه ……….. (Camera structure) ساختمان دوربین.. (Diaphragm and Aperture) دیافراگم ودریچه ي دیافراگموفلو. (Focus) فوکوس(Depth of Field) عمق میدان Shutter speed ) سرعت شاتر (Lens) لنزها (ISO) حساسیت(White balance) و تراز سفیدي (Color temperature) دماي رنگ(Photo File Formats) فرمت هاي تصاویر دیجیتال (Composition) کمپوزیسیون و کادربندي. (Camera) انواع دوربین ها….. (Filter) فیلتر Panorama و HDR..(Refrences) منابعیک نیمکت که ازنظر عرض است نشسته و در عکس دیگر شخص روي یک مبل تک نفره نشسته ،تجسم این دو عکس مرا به این مفهوم می رساند که درعکس اولی زیبایی و جلوه خاصی وجود دارد ، در واقعشخص در اینجا مانند خطوط عمودي عمل کرده و در عکس بعدي همه خطوط در دید عمودي به نظر میرسند. حال خطوطی که ما در مورد آنها بحث کردیم خود داراي رنگ هاي متفاوت با طیف هاي گوناگونهستند که بر تاثیر این سطح (عکس) می افزاید. اگر چند رنگ در یک مسیر قرار گیرند حرکت را تداعیمی کنند شاید به همین دلیل پرچم اغلب کشورها از ترکیب چند رنگ بصورت افقی می باشد ، این امر سببایجاد وسعت و پهنا می گردد.خطوط مدور دید را به سمت مرکز دایره فرضی می کشانند که نورپردازينیز باید بر روي این مرکز قرار گیرد. از خطوط مدور در عکاسی صنعتی ، منظره و مراسم مذهبی استفادهمی شود که می خواهیم نقطه دید را در یکجا جمع کنیم.خطوط مورب حالت انتقال دید ، از جهتی بهجهتی دیگر را شامل می شود. این خطوط می توانند خطوط لباس ، فرم نشتن ، نورپردازي ، سبک چیدندکوراسیون آتلیه و یا فوم هاي پشت زمینه باشد که شایان ذکر است این خطوط شامل رنگ و سایه هستند. حالاعلاوه بر رنگ ها که بر زیبایی یک عکس می افزاید سایه ها نیز در عکس شما تاثیر گذارند. مثلا سایه لبه یکتابلو یا یک گل می تواند زیبا باشد یا سایه بر روي آب ، آینه و اجسام صیقلی دیگر که گاه خود مفهوم خاصیرا به بیننده القاء می کند. ایجاد سایه در عکس هاي دیجیتال با رنگ هاي خاکستري نشان داده می شودهر چه این سیاهی افزایش یابد عمقي را نمایان می سازد. در عکاسی براي از بین بردن سایه از فلاش یاایجاد فاصله بین سوژه و پشت زمینه و یا ایجاد یک منبع نور بین آنها سایه را حذف می کند در حالیکه ایجادسایه در بعضی عکس ها خود براي گویا کردن عکس امري الزامی است ، در واقع خیلی از رنگها تحت تاثیرسایه به سمت سردي یا گرمی گرایش پیدا می کنند. این باعث می شود که عکاس در انتخاب پشت زمینه ونورپردازي تغییراتی ایجاد کند.در کل می توان گفت رنگ ها ناشی از امواج نور هستن د و چشم انسان فقطرنگ هایی را که طول موج آنها بین 400 تا 700 میلی میکرون است می بیند ، امواج نور در واقع رنگین نیستند
…
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.