کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری

22.000 تومان

شناسه محصول: vfp-4899859 دسته:

توضیحات محصول

نویسنده: ماکس ساترلندفرمت فایل: PDFچاپ اولتعداد صفحات: ۲۹۹کتاب “روان‌شناسی تبلیغات تجاری” حاصل سالها تجربه ساترلند در حوزه تبلیغات تجاری است. این کتاب رمز و راز تأثیرات تبلیغات را می‌گشاید و برخی از ساز و کارهای روان شناختی بنیادین آن را توصیف می‌کند. کتاب روان‌شناسی تبلیغات تجاری در وهله اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه تبلیغات تجاری هزینه می‌کنند؛ کسانی چون مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول و مدیران شرکتهای تبلیغاتی، همچنین برای تمامی افرادی که به تبلیغات و کارکردهای روان شناختی آن می اندیشند، کتاب بسیار مفیدی است. برخی مطالب مندرج در این کتاب عبارتند از: – تبلیغ شکل یا تصویر – تبلیغ در نقطه فروش: چگونه دستورکار به هم می خورد – تأثیرات تبلیغ از راه تداعی – کاربرد تبلیغات – وقتی که تبلیغات متوقف می‌شود چه روی می‌‌دهد – تا چه زمانی شرکت می‌تواند در مقابل توقف تبلیغات دوام بیاورد؟ – تبلیغات فصلی – آگهی‌های دنباله‌دار – تغییر دادن تصویر ذهنی – اندازه‌گیری آثار تبلیغ در حافظه و …

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
کتاب روانشناسی تبلیغات تجاری
22.000 تومان
پیمایش به بالا