[row] [col span__sm=”12″]

اشتراک ویژه واتیکان

خدمات ارائه شده در واتیکان استار

واتیکان استار سرویس اشتراک ویژه واتیکان است که کاربران در مدت زمان مشخص شده در هر سرویس به تعدادی محتوا برای مطالعه یا شنیدن دسترسی دارند و نیازی به خرید تک تک محتوای ارائه شده ندارند.

– هر کاربر در لحظه همیشه یک پلن فعال خواهد داشت و امکان فعال بودن دو یا چند پنل به طور همزمان وجود ندارد.
– زمانی که کاربر پلن فعال داشته باشد، هر پلنی جدید که خریداری کند رزرو خواهد شد.
– پلن های رزرو به ترتیب و به صورت اتوماتیک بعد از اتمام پلن فعلی فعال می‌شوند.
– پلن های رزرو قابل استرداد یا انتقال به غیر نمی‌باشد.

ظرفیت دریافت محتوا در طول دوره اشتراک

– هر کاربر در طول مدت اشتراک به تعداد مشخص شده‌ای از محتوا دسترسی دارد و این میزان محتوا بر اساس زمان طرح افزایش می‌یابد:

اشتراک یک‌ماهه ۵۰ عنوان
اشتراک سه‌ماهه ۱۵۰ عنوان
اشتراک شش ماهه ۳۰۰ عنوان
اشتراک یکساله ۶۰۰ عنوان
در نظر داشته باشید امکان دسترسی به تعداد محتوای بیش‌تر در مدت‌ زمان هر طرح وجود ندارد.

این ظرفیت با دریافت محتوای جدید از واتیکان استار شمرده می‌شود بنابراین استفاده از محتواهای از قبل دریافت شده در طول دوره اشتراک، شامل این شمارش ظرفیت نمی‌شود.

ظرفیت هر دوره مربوط به همان دوره است و با شروع دوره بعد، ظرفیت شماری از ابتدا شروع می‌شود. (مدت زمان 30 روزه محاسبه می‌شود.)
– در صورت داشتن اشتراک رزرو شده و اضافه کردن محتوا بیش از ظرفیت اشتراک فعلی، اشتراک فعلی منقضی و اشتراک رزرو برای کاربر فعال خواهد شد.
– ظرفیت شماری هر دوره از ابتدا شروع می‌شود و هر کتابی که از محتواهای واتیکان استار یا کتابخانه واتیکان کاربر دریافت شود شمرده می‌شود.
– محتواهای واتیکان استار محتواهایی هستند که قابل دریافت در طول دوره اشتراک توسط کاربر است. این محتواها قابل اضافه شدن و کم شدن توسط واتیکان هستند و کاربر هیچ حقی برای محتواهایی که دریافت نکرده است ندارد.
– در خصوص هرگونه خرید اشتباه در واتیکان، تمامی ضرر و زیان‌ها به عهده کاربر ‌‌است و هزینه اشتراک خریداری شده از سوی کاربر به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد و هیچ مسئولیتی در قبال بازگرداندن وجه دریافت شده، متوجه واتیکان نخواهد بود.
– هر کاربر واتیکان امکان مطالعه محتوا تنها در 3 دستگاه به طور همزمان خواهد داشت.
– استفاده از واتیکان استار در حال حاضر تنها روی سایت و نسخه‌ی دسکتاپ میسر است.

مواردی که لازم است کاربر برای عضویت در واتیکان استار بپذیرد

‌- واتیکان استار برای مشتریانی که محتواها را به منظور فروش یا اشتراک‌گذاری برای مشتریان خود، خریداری می‌کنند، قابل استفاده نیست. درصورت نقض قوانین واتیکان، واتیکان استار هیچگونه تعهدی برای بازگشت هزینه عضویت یا ارائه همه خدمات نخواهد داشت.
-‌ شرایط و ضوابط واتیکان استار قابل اصلاح و تغییر از جانب واتیکان است و لازم است کاربر در زمان تمدید عضویت اشتراک، قوانین و شرایط سایت و به روز رسانی‌ها را مجدد مطالعه و بررسی کند.
– امکان لغو عضویت واتیکان استار از جانب واتیکان همراه با عودت وجه حق عضویت وجود نخواهد داشت.
– عضویت درواتیکان استار مشمول مالیات است که بر روی مبلغ پرداختی محاسبه شده می‌شود.
-‌ حساب واتیکان استار، تنها قابل استفاده برای یک نفر (حقیقی) است. تخطی از این قانون مشمول نقض قوانین است.
– استفاده از واتیکان استار در حال حاضر تنها در سایت واتیکان امکان‌پذیر می‌باشد.

هزینه و تمدید عضویت
هزینه عضویت واتیکان استار در صفحه واتیکان استار قسمت «اشتراک‌های واتیکان استار» قابل مشاهده است. در مواردی ممکن است شرایط عضویت مختلفی ارائه شود و هزینه‌های عضویت به شکل‌های مختلف، متفاوت باشد. هزینه عضویت واتیکان استار قابل استرداد نیست. (برای مثال ممکن است حق عضویت مشتری جدید واتیکان استار با عضویت اعضای سابق متفاوت باشد.)
-‌ تغییراتی در عضویت یا اصلاحات در شرایط واتیکان استار
کاربر در مدت زمانی که از عضویت واتیکان استار استفاده می کند، مشروط به شرایط و ضوابط استفاده از واتیکان و چارچوب حریم خصوصی آن خواهد بود.واتیکان استار می‌تواند شرایط و ضوابط استفاده و چهارچوب حفظ حریم خصوصی یا هر جنبه‌ای از عضویت واتیکان استار را در هر زمانی تغییر دهد. اگر هر یک از این شرایط یا هرگونه تغییر در این شرایط، نامعتبر، باطل یا به هر دلیلی غیرقابل اجرا باشد، قابل قبول تلقی می‌شود و تاثیری در اعتبار و شرایط باقی‌مانده نخواهد داشت. چنانچه هر یک از موارد ذکر شده به هر دلیلی باطل یا قابل اجرا نباشد، دلیل بر باطل شدن کل شرایط و ضوابط نیست. کاربر می‌تواند در صورتی که با شرایط و ضوابط جدید موافق نیست، عضویت خود را تمدید نکند، اما در صورت موافقت با شرایط جدید امکان ارتقای عضویت همچنان وجود خواهد داشت.

[/col] [/row]