دسته‌بندی نشده

حکمرانی آنوناکی (حقایق آنوناکی)

حقایق آنوناکی

تاریخ میگه آنوناکی ها اسراراميزترين موجودات بودند؛ مثل خدايان، فرشتگان، بيگانگان با دانش يا عقلی باورنکردني. اولين داستانی که تو تاريخ و در ايران پيدا شده اسرار آنوناکی بود. بيشتر از صدها سال اونها رو به نام خدايان و فرشتگان میشناختن. خيلی ها اونها رو بعنوان فضائيهایی که از زمين ديدار کردن و دانشی متعالی رو با خودشون اوردن , ميشناسن.

حکمرانی آنوناکی
حکمرانی آنوناکی(حقایق آنوناکی)

حقيقت اونا منشا واقعی و هدف اونها بسيار عجيب و شگفت انگيزتر از هرچيزی هستش که قبلا به انسانها بهش معتقد بودن. در حقيقت , انوناکی گروهی از خدايان بين النهرين باستان هستن اونها تو سومر , آکاد , بابل و فرهنگ هاي آشوری پیدا میشن .

بر اساس اولين متون سومری انوناکی قدرتمندترين خدايان , در يک معبد ثروتمند و بازماندگانِ قدرتمندترين خدايان بودن . بعدها اونها تبديل به هفت خدا یا قاضی که رو یک تختي به اسم ارشکیگال تو جهان زيرين مينشستن, شدن. بر اساس متون قدیمی بابلی اونها اينجوری تو همون زمان حتی در حماسه گيلگمش باقي موندن . آنوناکی ها خدايان جهان زيرين هستن. البته نه از بهشت (شاید تفسیر اشتباه بوده) منظور از بهشت سفینه بزرگ مادر بود .

اسم انوناکی ها در لغت به معنای فرزندان ” آنو ” يا ” آن ” هستش ؛ ارباب آسمان و پادشاه. می توان گفت برجسته ترين و احتمالا شناخته شده ترين انوناکی , ” انيليل ” بوده؛ کسيکه آسمان و زمين رو به دو تیکه تقسيم کرده و تصميم گرفت آسمان رو در بر بگيره و زمين برای انليل و ” کي ” باقی بذاره . آنوناکی ها موجوداتی با گوشتو پوست بودن. شواهد فيزيکي عبادت انوناکی زیاد نیست. اونها انقدر عاقل بودن که هدفشون بالا بردن اگاهی انسان بود. خیلی کم میبینم اونها توسط انسانها پرستیده بشن ؛ ولی اونها میخواستن قابل احترام باشن.

آنوناکی یعنی چه؟

آنوناکی (به صورت: آنونا، انوناکو، آناناکی و نام های دیگر نیز شناخته می شود) نام گروهی از خدایان میان رودان می باشد (مانند تمدن های اکدی، سومری، آشوری و بابلی).
این نام به صورت “آ-نونا”، “آ-نوناکی-نی” یا “آ-نو-نا” نوشته می شود که به معنای فرزندان شاهزاده یا فرزندان آنو است (در بعضی از ترجمه های حماسه گیلگمش آنوناکی بنام “ارواح بزرگ” نیز شناخته شده است).

بر طبق اسطوره شناسی جهان آکسفورد، آنوناکی : “خدایان بسیار کهن و اولیه سومری هستند؛ آنها خدایان باروری جهان زیرین نیز می باشند، که در نهایت به عالم مردگان ربط پیدا می کنند، جایی که مردگان مورد قضاوت قرار می گیرند و نام آنها از خدای قدیمی آسمان که آنو (آن) نام دارد گرفته شده است.”

ویژگی های مرموز آنوناکی های باستان

بسیاری از باستان شناسان در سراسر جهان عراق مدرن را “مهد تمدن” می دانند. در فاصله سالهای ۳۵۰۰ تا ۱۹۰۰ پیش از میلاد ، رود دجله و فرات محل زندگی اقوام سومری بود. در گذشته های دور سیاره ما توسط فضانوردانی از دنیای دیگر ، موجودات باهوش و با تکنولوژی فراتر از امروز ما مورد بازدید قرار گرفته است. آنوناکی باستان همیشه به صورت انسان نما نمایش داده می شد ، هرچند صفات بی شماری حاکی از تفاوتهای آشکار بین آنوناکی و انسانهای معمولی است.

ویژگی های صورت خدایان آنوناکی به لطف ریش های بلند همیشه پنهان بوده و اگرچه ویژگی های صورت آنها نشان از شباهت آشکار با انسان ها دارد ، جنبه های بسیاری وجود دارد که محققان  گمان می کنند تصویری از خدایان آنوناکی وجود ندارد.

آیا این امکان وجود دارد که ویژگی های خاصی از آنوناکی باستان وجود داشته باشد که توسط سومرهای باستان عمدا حذف شده اند؟

در حالی که امروز این یک راز باقی مانده است ، چند ویژگی وجود دارد که برجسته و قابل ذکر است. به نظر می رسد این صفات نشانگر تفاوتهای آشکار بین آنوناکی باستان و مردگانی است که قبل از ثبت تاریخ در این سیاره ساکن بوده اند.

در سال ۱۹۷۶ ،  سیچین(نویسنده) ترجمه های شخصی خود را از متون سومری در مجموعه ای از کتاب ها با عنوان “تواریخ زمین” منتشر کرد. طبق گفته های سیچین ، لوح های سفالی نژاد بیگانه ای را بنام آنوناکی که برای معدن طلا به زمین آمد ، توصیف می کنند. سیچین عملاً اظهار می دارد که فرازمینی ها در گذشته از زمین بازدید کرده اند زیرا سیاره آنها برای بقا به طلا احتیاج داشته است.

اطلاعات در مورد انوناکی بسیار محدود است و  تاریخچه پیرامون  آنها پر از بحث و گفتگو است. با این حال ، از یک دیدگاه تاریخی ، جزئیات بسیاری را می یابیم که چیزهای زیادی راجع به آنوناکی مرموز به ما می گوید.

در بابل باستان ، اصطلاحی که برای توصیف آنوناکی به کار رفته بود “SIR” بود که به معنی “اژدها” یا “مار بزرگ” بود. اعتقاد بر این بود که خدای آنوناکی باستان “Enki” متعلق به اصطلاح برادری مار است.

نمادی که با Enki همراه بود ، دو مار پیچیده کادوس بود ، سمبل همراه با نماد پزشکی فعلی ما ، اما می تواند در زمان های قدیم  ۳ نوع معنی را در خود پنهان کرده باشد: طبیعت خزندگان آنوناکی ، کشیدن ارتباط بین آنها و ادعای نژاد خزنده بیگانگان.

نماد ژنتیکی خزندگان نشان دهنده شباهت با DNA انسان است. در زمان های باستان در فرهنگ های مختلف ، “مار پیچیده” نمادی از دانش و خرد معنوی بود.

با این حال ، بسیاری از ویژگی های خاص آنوناکی باستان وجود دارد که ما دیده ایم. «کیف» اسرارآمیز اثر باستانی آنوناکی بدون شک یکی از اسرارآمیزترین صفات آنوناکی باستان است.

طبق گفته های سیچین و سایر محققان ، “کیف” اسرارآمیز نوعی جعبه است که آنوناکی باستان به اصطلاح “آب زندگی” را در آن ذخیره کرده است ، چیزی مانند بانکهای ژن متحرک که در آزمایشهای ژنتیکی خود ، نه تنها بر روی انسانها بلکه بر روی حیوانات سیاره ما مورد استفاده قرار می گرفتند.

یکی دیگر از موضوعاتی که به طور خاص در هنر سومری باستان وجود دارد ، دستبند اسرارآمیز است که کاملاً شبیه به ساعت مچی مدرن است.

این در بین بسیاری از محققان به عنوان دستبندهای ساده و بدون اهمیت تفسیر شده است ، با این حال ، به گفته بسیاری از مردم در سراسر جهان ، دستبند آنوناکی معنای بسیار مبهم تر از آنچه محققان امروزی مایل به پذیرش آن هستند دارد.

در بیشتر حکاکی های  آنوناکی  ما می بینیم که “خدا” چیزی شبیه میوه ی کاج را با دست راست خود نگه داشته است. میوه ی کاج طبق نظر بسیاری از محققان دارای معنای بسیار مهمی است. به گفته دیوید ویلکاک ، میوه ی کاج نمادی از غده پینه آل است. به گفته ویلکاک ، آنوناکی می دانست که چگونه به منظور استخراج تمام پتانسیل خود غده پینه آل را تحریک کند و از آن استفاده کامل کند.

آنوناکی
آنوناکی

اغلب چيزهایی که درباره انوناکی ها ميدونیم از متون میاد. اينطور که هر آنوناکی بصورت جداگونه در فرقه های انفرادی پرستش ميشده و به همين خاطر هيچ شواهدی از اونها به عنوان اینکه یه گروه باشن پیدا نشده. اگه کتیبه هارو ببینید همشون انفرادی هستن؛ نهایتا یک زوج هستن. شیوه های پرستش انوناکی کم هستش . اولين اشارات از پيدا شدن اونها در سلطنت گودير، از سومين سلسله يور بوده. اين اصطلاحی برای نشون دادن مهم ترين خدايان, از زيارتگاه سومريائيها و بازماندهای ” آنو ” هستش.

برخی از متون درباره تعداد انوناکی ها به 50 عضو يا بيشتر اشاره ميکنه که به شهر باستاني اريدو , مرتبط هستش. اونها وقتی فرود اومدن اسم منطقه رو اریدو گفتن. یعنی دور از خانه که از اِرد میاد. دقیقا زمین به لاتین ارد هستش و با اينحال , وقتي از بازمانده های بانو ايناننا تو جهان زيرين ميخونیم اونها تنها 7 عدد هستن. اونها محکومين به مرگ رو قضاوت ميکردن. گروهي از خدايان شناخته شده به عنوان ايگيگي وجود دارن که گاهي اوقات با آنوناکی اشتباه گرفته میشن .

ایگی یا ای جی جی می جیج کارگران بوجود امده توسط انوناکی بودن( همون یاجوج ماجوج ). خیلیا این اشتباهو انجام میدن تصاویر ایگی میگیگ رو میگن انوناکی ولی خیر اونها کارگران هستن. اول هم عقیم بوجود اومدن تا بتونن تو معادن کار کنن با اين حال تو اشعار ايرا هر دو گروه متفاوتن , ايگيگي نسل ششم کارگرانی هستن که به آنوناکي خدمت ميکردن. با اين حال، بعد از 40 روز، اونها بر عليه اربابشان شورش کردن چون فهمیده بودن مثل برده باهاشون رفتار میشه و مدام کار میکردن د اینجوری بود که انکی , يکي از آنوناکی ها جايگزين اونها در بین انسانها شد.

زبان آنوناکی
زبان آنوناکی

در متون ايجاد شده بابلی ها که به نام کتاب افرینش هست به نام اِنوما اِليش شناخته ميشه که خدایی غیرزمینی به نام مرداک یا ماردوخ یا مردوک به انوناکی ها قوانینو میده که باید سيصد عدد اونها تو آسمان و سيصد عدد رو زمين باشن.

آنوناکی از لحاظ آوایی به آناکيم عبری , شباهت داره. نژاد غول پيکری که تو داستان های بعد ظاهر میشن و همچنين کوک خشمگين جادوگر گرينلند تا آلاسکا . اونها بعنوان اشخاص درخشان شناخته ميشن. 4 تا منبع اصلی وجود داره اول , تو لوح سومری کتابخانه نيکول . مکاني که آنوناژ ناميده میشه دوم , کتاب اينوک ، که فرشتگان ناميده شدن .تماشاگران، يا نفيليم ، سوم تو کتاب جوبيلی کتاب روز شادی. و چهارم ، تو کتاب مقدس پيدايش جائيکه به اونها نام اِلوهيم داده شده ، اِل سومری بیشتر به نام خدا , ترجمه میشه اما اِلوهيم مونث کلمه جمع اِل هستش تو پيدايش، عبارت ،الوهيم هم استفاده میشه به معنای يهوه يا همون خداوند.

ال يعنی روشنايی و درخشان در حقيقت، کلمه سامي ال تو خیلی از زبانهای باستاني , پیدا میشه براي مثال , تو انگلوساکسون آعِلف به معناي درخشان بودن یا همون اِلف ها برای اشاره به قبايلی از ژرمن‌ها به‌کار میره یا اریایی ها که از اوايل سده 5 ميلادی تو جنوب و غرب بريتانيا سکونت داشتن . پس اِل نياز به ترجمه بعنوان خدا نداره ، اما بعنوان يه شخص درخشنده , و يه الوهيم وقتي بصورت جمع بکار میره .

آنو يا آن رئيس خدای اسمون بودن و به معناي درخشان هستن. بنابراين آنوناژ به معنای فرزندان اشخاص درخشان هستن يا فرزندان نور در ايرلند , اصطلاح درخشان , آينه بوده. اينجا بايد اتصالي بين تائوتا دِ دانان و درخشنده های ايرلند باشه و آئين ابليس که سنت پاتريک رو از جزيره زمرد , بيرون کرد . همینطور پرستش خدایی نامعمول و نيمه عشايري وجود داره که تو ژاپن به نام آينو شناخته ميشه . آينو قفقازی با سرهای زیاد، پوست سفيد، موهای ضخيم نازک , و چشمهاي آبی يا خاکستری.

گفته شده آينو تو خيلي از جزيره هاي ژاپن مثل اوکيناوا , براي 7000 سال زندگي کرده و اينطور گفته شده که آينو زباني شبيه به باسکو رو به اشتراک گذاشته , کساني که تو پيرنه کوه هاي مرزی اسپانيا و فرانسه , زندگي ميکنن .

آنو و همسرش آنتو , دو پسر داشتن , انليل خداي طوفان , که بر هوا و اتمسفر حکومت ميکرده . و اِنکی که انکی همچنين معلم باخردي هستش که به عنوان اير , يا اونس شناخته ميشه. کسيکه ماهی هایی که از دريا پیدا میکنه هدايت ميکنه . يا در واقع از دريا عبور ميده . شمايل انکي بصورت بزي با دم ماهی نشون داده شده . که نشومه برج جدی هستش انکي يا ایر همسرش نيمکه يا دامکينا بوده . و بچه هاشون مردوک و نياچ بودن.

نحوه پیدایش انسان بر اساس افسانه های آنوناکی
نحوه پیدایش انسان بر اساس افسانه های آنوناکی

نحوه پیدایش انسان بر اساس افسانه های آنوناکی

– حوادث قبل از سیل عظیم (طوفان نوح)

450 هزار سال قبل

با فرسوده شدن اتمسفر سیاره نیبیرو (سیاره‌ای دور دست در منظومه شمسی)، حیات رو به انقراض رفت. آنو (Anu) پادشاه سیاره نیبیرو بود. آلالو (Alalu) در طول یک سفر فضایی، از وجود سیاره‌ای با نام زمین مطلع می‌شود، زمین سرشار از ذخایر طلا بود و با این میزان از طلا، می‌شد اتمسفر سیاره نیبیرو را احیا کرد.

445 هزار سال قبل

به رهبری انکی (Enki) یعنی پسر آنو (Anu)، آنوناکی‌ها به زمین سفر کردند. اولین ماموریت آن‌ها، استخراج طلا از ‌اعماق آب‌های خلیج فارس بود؛ به همین علت آنوناکی‌ها در همین منطقه فرود آمدند.

430 هزار سال قبل

آب و هوای کره زمین، از سیاره نیبیرو بهتر است؛ از این جهت تعداد بیشتری از آن‌ها به زمین می‌آیند. در میان آن‌ها، نینهورساگ (Ninhursag) به عنوان خدای کوهستان‌ها نیز به زمین آمد.

416 هزار سال قبل

زمانی که فرآیند استخراج طلا با مشکل مواجه می‌شود، آنو همراه با انلیل به زمین می‌آیند و فرآیند استخراج طلا در قاره آفریقا ادامه پیدا می‌کند. در این حال انلیل رهبری این ماموریت را به دست می گیرد و انکی برای ادامه کار به آفریقا فرستاده می شود. آنو پیش از ترک زمین توسط نوه‌ی آلالو به جنگ تهدید می‌شود.

400 هزار سال قبل

هفت قرارگاه کاربردی در جنوب بین النهرین ساخته می‌شود که از جمله آنان می‌توان به یک فرودگاه فضایی «سیپار» (Sippar)، مرکز کنترل ماموریت «نیپور» (Nippur) و یک مرکز متالورژی «شوروپپاک» (Shuruppak) اشاره کرد. کشتی‌ها با طلای خالص‌سازی شده از آفریقا می‌رسند و به توسط ایگیگی (Igigi) به سفینه‌های فضایی که از نیبیرو می‌آیند، تحویل داده می‌شود.

380 هزار سال قبل

نوه‌ی آلالو، با کسب اعتماد و پشتیبانی ایگیگی‌ها، علیه آنوناکی‌ها شورش کرده و به دنبال تسلط بر زمین است. در پی این اتفاق، جنگی بزرگ در می‌گیرد و پیروان انلیلی‌ها در جنگ خدایان کهن پیروز می‌شوند.

300 هزار سال قبل

کار طاقت فرسای آنوناکی‌ها در معادن زمین، موجب شورش آنان می‌شود. انکی و نینهورساگ، با دستکاری ژنتیکی میمون ماده، نسل جدیدی از کارگرها را خلق می‌کنند. کارگرها شروع به کار می‌کنند، انلیل با حمله به معادن تمامی کارگرها را به عدن در بین النهرین می‌برد. در اینجا، انسان امروزی شروع به تولید مثل کرده و نیاکان ما پا به دنیا می‌گذارند.

200 هزار سال قبل

حیات بر روی زمین به علت عصر یخبندان، با مشکلات جدی رو به رو می‌شود.

100 هزار سال قبل

آب‌وهوا دوباره گرم می‌شود.‌ آنوناکی (نفیلیم در تورات)، بر خلاف میل انلیل با دختران آدمیان ازدواج می‌کند.

75 هزار سال قبل

عصر یخبندان جدیدی آغاز شده و تنها گونه‌های قوی و غارنشین از انسان نجات می‌یابند.

49 هزار سال قبل

انکی و نینهورساگ، انسان‌هایی از نژاد آنوناکی را بر مسند پادشاهی شوروپپاک قرار می‌دهند. انلیل از این تصمیم خشمگین شده و در صدد نابودی انسان‌ها بر می‌آید.

13 هزار سال قبل

به علت عبور سیاره نیبیرو از نزدیکی زمین، جذر و مدی فوق‌العاده بزرگ در راه است. انلیل، آنوناکی را به قسم وامی‌دارد تا در مورد آن، چیزی به انسان‌ها نگوید تا نژاد آنان به کلی نابود شود.

– حوادث بعد از سیل عظیم (طوفان نوح)

11 هزار سال پیش از میلاد مسیح

انکی سوگند خود را می‌شکند و به زیوسدرا (نوح) دستور می‌دهد که کشتی بزرگی را بسازد. سیلی بزرگ سرتاسر زمین را در بر می‌گیرد و بسیاری از شهرها و پایگاه‌های ساخته شده آنوناکی را از بین می‌برد. انلیل به باقی‌مانده انسان‌ها، مهارت‌های کشاورزی و بذر مربوط به گیاهان را می‌دهد، انکی نیز به اهلی کردن حیوانات مشغول می‌شود.

10 هزار و 500 سال پیش از میلاد مسیح

فرزندان نوح، در سه نقطه از زمین ساکن می‌شوند.نینورتا (Ninurta) به عنوان پسر بزرگ انلیل، کوهستان‌ها را سد کرده و با خالی کردن آب رود، بین‌النهرین را قابل سکونت می‌کند. انکی ناحیه مربوط به رود نیل را به دست خود می‌گیرد. از شبه جزیره سینای برای ساخت فرودگاه فضایی استفاده شده و مرکز کنترلی مربوط به آن نیز در کوه موریا(Mount Moriah) ساخته ساخته می‌شود.

9780 سال پیش از میلاد مسیح

را/مردوک، اولین پسر انکی، حکومت مصر را بینازیریس (Osiris) و ست (Seth) تقسیم می‌کند.

9330 سال پیش از میلاد مسیح

ست با کشتن ازیریس، حاکمیت دره نیل را به کلی به دست خود می‌گیرد.

8970 سال پیش از میلاد مسیح

هروس (Horus) با راه‌اندازی جنگ‌ اهرام اول، انتقام پدرش ازیریس را می‌گیرد. ست به آسیا فرار کرده و شبه جزیره سینای و کنعان را به تصرف خود در می‌آورد.

8670 سال پیش از میلاد مسیح

با شورش پیروان آنلیل به علت تصاحب کلیه امکانات فضایی توسط انکی، جنگ اهرام دوم آغاز می‌شود.نینورتا پسر انلیل، بعد از پیروزی در این جنگ‌ها، تمامی تجهیزات هرم بزرگ را تخلیه می‌کند. نینهورساگ با برگذاری کنفرانس صلح، زمین را به دو دسته حکومتی مجزا از هم تقسیم می‌کند. حکومت مصر از را/مردوک گرفته شده و به سلسله‌ای از توث (Thoth) داده می‌شود.

8500 سال پیش از میلاد مسیح

آنوناکی، یک پایگاه فضایی جدید برای دست‌یابی به امکانات فضایی را احداث می‌کند که جریکو (Jericho) یکی از آن‌هاست.

7400 سال پیش از میلاد مسیح

با ادامه یافتن دوران صلح، آنوناکی به انسان اجازه می‌دهد که به پیشرفت‌های بیشتری دست پیدا کند. در این زمان، عصر نئولیتیک آغاز شده و نیمه خدایان در مصر حضور پیدا می‌کنند.

3800 سال پیش از میلاد مسیح

تمدن شهرهای سومری در مصر آغاز شده و آنوناکی شهرهای کهن از جمله اریدو و نیپور را مجددا تاسیس می‌کند. آنو برای بازدید، به زمین سفر می‌کند. شهر جدید اوروک (Uruk) به افتخار او ساخته می‌شود. او معبد این شهر را به نوه‌ی دخترش یعنی اینانا/ایشتار می‌بخشد.

– پادشاهی در زمین

3760 سال پیش از میلاد مسیح

سلطنت زمین به انسان اعطا می‌شود. کیش اولین پایتخت تحت نظارت نینورتا است. تمدن در سومر شکوفا شده و به اوج خود می‌رسد.

3450 سال پیش از میلاد مسیح

قدرت در سومر به نانار/سین (Nannar/Sin) اعطا می‌شود. مردوک، بابل را با عنوان «دروازه خدایان» معرفی می‌کند و پس از وقوع حادثه برج بابل، آنوناکی زبان بشر را تغییر می‌دهد. با شکست کودتای مردوک، او به مصر بازگشته و با کشتن توث و برادرش دموزی (Dumuzi) که با اینانا نامزد بود، در هرم بزرگ زندانی می‌شود. مردوک از طریق راهروی اضطراری این هرم به تبعید می‌رود.

3350 تا 3100 سال پیش از میلاد مسیح

با انتصاب اولین فرعون در ممفیس، دوران هرج و مرج به پایان رسیده و تمدن وارد مرحله‌ای جدید می‌شود.

2900 سال پیش از میلاد مسیح

تمدن از سومر به اوروک (Erech) منتقل می‌شود. سلطنت سومین ناحیه (دره سند) نیز به اینانا سپرده می‌شود.

2650 سال پیش از میلاد مسیح

با تغییرات محل اصلی حکومت در سومر، پادشاهی متزلزل می‌شود. در این میان، انلیل از افزایش جمعیت انسان‌ها و مشکلات موجود خشمگین است.

2371 سال پیش از میلاد مسیح

اینانا عاشق شارو-کین (Sharru-Kin) می‌شود. شارو-کین با احداث یک پایتخت جدید آکاد، امپراطوری جدیدی را احداث می‌کند.

2316 سال پیش از میلاد مسیح

شارو-کین با هدف حکومت بر 4 منطقه (سند، نیل، سومر و آکاد)، خاک مقدس را در بابل از بین می‌برد. درگیری مردوک و اینانا وارد مرحله‌ای جدید شده و با سفر برادر مردوک یعنی نرگال (Nergal)، از آفریقای جنوبی پایان می‌پذیرد. او، برادر خود مردوک را متقاعد می‌کند که از بین النهرین خارج شود.

2291 سال پیش از میلاد مسیح

نارام-سین (Naram-Sin) بر مسند پادشاهی آکاد نشسته و با حمله به مصر، در تلاش برای تصاحب شبه جزیره سینای برمی‌آید.

2255 سال پیش از میلاد مسیح

اینانا، قدرت در بین‌النهرین را به دست می‌گیرد. نارام-سین با نیپور به مخالف برخواسته و آنوناکی‌های بزرگ به آکاد حمله‌ور می‌شوند. اینانا فرار می‌کند و پادشاهی سومر و آکاد به دست نیروهای خارجی وفادار به انلیل و نینورتا می‌افتد.

2220 سال پیش از میلاد مسیح

تمدن سومری، تحت فرماندهی پادشاه لاگاش (Lagash) به درجات بالا می‌رسد. توث با کمک به گود-آ (Gudea)، معبد زیگورات را برای نینورتامی‌سازد.

2193 سال پیش از میلاد مسیح

مصر بین پادشاهان فراعنه و مردوک تقسیم می‌شود.

2130 سال پیش از میلاد مسیح

از آنجا که انلیل و نینورتا، پادشاهی را در نقاط دورتری دنبال می‌کنند، حکومت در مرکز بین‌النهرین به انحطاط رفته و تلاش اینانا برای تصاحب قدرت بی فایده است.

با دقت در متون کشف شده در کتیبه‌های سومر، نحوه پیدایش انسان ، حاصل دخالتی مستقیم از سوی بیگانگان فضایی است. اما آیا این متون تاریخی قابل استناد هستند؟ چه دلیلی دارد که ما موجودات مغرور، خود را برترین نوع نژاد نامیده و برای کشف حقیقت نحوه پیدایش انسان ها، از مطالعه بقایای تمدن‌های قدیمی سر باز بزنیم؟

امروز زمانی فرا رسیده که ما به کوچکی خود پی ببریم و اکتشافی از جهان بیکران مجهول به عمل آوریم. در آن هنگام پی خواهیم برد که ما پشیزی حقیر در این جهانی هستی محسوب نمی‌شویم. بنابراین، آینده‌ی کارهای ما، جولانگاه وسیع کیهان است که خدای بزرگ گفته است باید باشد. تا ما نتوانیم آینده را خوب وارسی کنیم، نخواهیم توانست گذشته‌مان را با شهامت و شجاعت کافی مورد بررسی قرار دهیم.

حروف آنوناکی چیست ؟ آنوناکی ها به چه زبانی ارتباط برقرار می کنند؟

فرازمینی ها می‌توانند بسیاری از زبان‌ها را بفهمند و صحبت کنند و این شامل زبان‌های ما هم می‌شود . آن ها با استفاده از فرمول‌های ریاضی و ارزش‌های عددی لغات و جملات را شبیه‌سازی و محاسبه می‌کنند . برخی از فرازمینی ها توانایی تارهای صوتی‌شان محدودشده اما آن ها با وارونه کردن و چرخش دوباره ارتعاش‌ها و صداها خیلی سریع می‌توانند توانایی‌های صوتی بیشتری کسب کنند .

حروف آنوناکی چیست
حروف آنوناکی چیست

برخلاف گفته‌ها و القاء رسانه‌ها فرازمینی های ابعاد بالاتر شبیه ماشین‌های کامپیوتری حرف نمی‌زنند . آنها زبان خودشان را دارند و با حافظه خاص فضایی‌شان می‌توانند تمامی زبان‌های روی زمین را در چشم بر هم زدنی جذب و شبیه‌سازی کنند .
در ابتدا صدای یک بیگانه از بعدی بالاتر شبیه نوار قدیمی است که روی دور تند در حال پخش باشد ، جیغ‌جیغو و خراشیده . سپس صدا تنظیم و تعدیل می‌شود و به شکل صدای معمولی انسان درمی‌آید . یک‌صدای انسانی بسیار مطبوع و خوش‌آیند . به علت محدودیت تارهای صوتی‌شان بسیاری از حروف الفباء آنوناکی را نمی‌توان به زبان‌های غربی تلفظ کرد .

دانشمندان طراز اول آمریکایی که در پایگاه‌های نظامی سری و آزمایشگاه‌های بیگانه بر زمین کارمی‌کنند فرهنگ لغات فرازمینی در اختیاردارند که مرتب به آن رجوع می‌کنند . در این فرهنگ لغات یا واژه‌نامه شما می‌توانید متوجه تغییرات نمادهای فنیقی و سومری شوید . برخی از حروف معرف نمادها و محاسبه‌های نجومی و دریانوردی هستند . این حقیقت که آمریکایی‌ها هنوز از زبان فرازمینی استفاده می‌کنند باید برای متقاعد کردن شما کافی باشد که ایالات‌متحده با فرازمینی ها و تبارهای به‌جای مانده از ZetaReticuli در ارتباط است و آنها در میان ما زندگی می‌کنند وگرنه چرا کسی باید به خود زحمت بدهد و زبانی را بیاموزد که با آن نمی‌شود باکسانی که با آن زبان حرف نمی‌زنند و نمی‌نویسند ارتباط برقرار کرد ؟

روی بعضی از اعلامیه‌ها و بخشنامه‌های واحدهای نظامی که در آزمایشگاه‌های زیرزمینی سری ضد جاذبه در ایالات‌متحده استفاده می‌شدند تعدادی حروف را از » انوما الیش » سومری‌ها ( الواحی که حاوی حماسه خلقت سومری‌ها هستند ) قرض گرفته بودند و این حروف مرتب در گوشه سمت راست بخش فوقانی هر سند ظاهرمی‌شدند . در دهه هشتاد ، نسخه آمریکایی شده‌ای جایگزین این نمادهای سومری شد . یک کارمند نظامی عادی در دیگر پایگاه‌های نظامی آمریکا در مکزیک ، استرالیا وزیر آب در اقیانوس آرام از فرهنگ لغات فرازمینی استفاده نمی‌کند .

زبان‌اصلی آنوناکی هنوز دست‌نخورده و صدمه ندیده باقی‌مانده و استفاده از آن بین دانشمندان و محققان طراز اول آمریکایی که در پایگاه‌های نظامی سری مشترک آمریکایی – بیگانه در ایالات‌متحده و مکزیک کار می‌کنند رایج است . نخستین تلاش‌ها در ۱۹۴۷ صورت گرفت که طی آن زبان شناسان آمریکایی که قبلاً در OSS کار می‌کردند کشف رمز زبان آنوناکی را شروع کردند . سعی‌شان بر این بود که آن را با الفبای سومری ،عبری ، ارمنی و فنیقی که مستقیماً از زبان نوشتاری آنوناکی مشتق شده‌اند مقایسه کنند .
مشکلی که با آن روبرو بودند و نمی‌توانستند حلش کنند نمادهای هندسی بود که در متون نوشتاری آنوناکی استفاده‌شده بود . اما در ۱۹۵۶ آنها این معما را حل کردند . این اشکال هندسی حاوی راز بزرگی در خصوص ِ تکنولوژی پیشرفته بیگانه بودند که برای اهداف سودمند و صلح‌آمیز استفاده می‌شد . بخش اطلاعات ارتش و آنچه از گروه دکتر فرمی در لوس آلاموس باقی‌مانده بود قصدشان استفاده از این تکنولوژی بیگانه برای اهداف نظامی بود .
آنوناکی به‌طورکلی دو قالب زبانی دارد :
یکی گفتاری و دیگری نوشتاری . زبان شفاهی‌شان را به‌راحتی می‌توان آموخت و زبانی است که این موجودات در سطح عمومی بین خودشان استفاده می‌کنند .
از زبان نوشتاری به شکل انحصاری در کتاب‌ها استفاده می‌شود و شامل بیست‌وشش حرف است . هفت تای این حروف معرف سیاره‌هایی هستند که سیاره‌شان را احاطه کرده‌اند .

فرازمینی ها می‌توانند بسیاری از زبان‌ها را بفهمند و صحبت کنند و این شامل زبان‌های ما هم می‌شود . آن ها با استفاده از فرمول‌های ریاضی و ارزش‌های عددی لغات و جملات را شبیه‌سازی و محاسبه می‌کنند . برخی از فرازمینی ها توانایی تارهای صوتی‌شان محدودشده اما آن ها با وارونه کردن و چرخش دوباره ارتعاش‌ها و صداها خیلی سریع می‌توانند توانایی‌های صوتی بیشتری کسب کنند .

برخلاف گفته‌ها و القاء رسانه‌ها فرازمینی های ابعاد بالاتر شبیه ماشین‌های کامپیوتری حرف نمی‌زنند . آنها زبان خودشان را دارند و با حافظه خاص فضایی‌شان می‌توانند تمامی زبان‌های روی زمین را در چشم بر هم زدنی جذب و شبیه‌سازی کنند .
در ابتدا صدای یک بیگانه از بعدی بالاتر شبیه نوار قدیمی است که روی دور تند در حال پخش باشد ، جیغ‌جیغو و خراشیده . سپس صدا تنظیم و تعدیل می‌شود و به شکل صدای معمولی انسان درمی‌آید . یک‌صدای انسانی بسیار مطبوع و خوش‌آیند . به علت محدودیت تارهای صوتی‌شان بسیاری از حروف الفباء آنوناکی را نمی‌توان به زبان‌های غربی تلفظ کرد .

حروف آنوناکی
حروف آنوناکی 

دانشمندان طراز اول آمریکایی که در پایگاه‌های نظامی سری و آزمایشگاه‌های بیگانه بر زمین کارمی‌کنند فرهنگ لغات فرازمینی در اختیاردارند که مرتب به آن رجوع می‌کنند . در این فرهنگ لغات یا واژه‌نامه شما می‌توانید متوجه تغییرات نمادهای فنیقی و سومری شوید . برخی از حروف معرف نمادها و محاسبه‌های نجومی و دریانوردی هستند . این حقیقت که آمریکایی‌ها هنوز از زبان فرازمینی استفاده می‌کنند باید برای متقاعد کردن شما کافی باشد که ایالات‌متحده با فرازمینی ها و تبارهای به‌جای مانده از ZetaReticuli در ارتباط است و آنها در میان ما زندگی می‌کنند وگرنه چرا کسی باید به خود زحمت بدهد و زبانی را بیاموزد که با آن نمی‌شود باکسانی که با آن زبان حرف نمی‌زنند و نمی‌نویسند ارتباط برقرار کرد ؟

روی بعضی از اعلامیه‌ها و بخشنامه‌های واحدهای نظامی که در آزمایشگاه‌های زیرزمینی سری ضد جاذبه در ایالات‌متحده استفاده می‌شدند تعدادی حروف را از » انوما الیش » سومری‌ها ( الواحی که حاوی حماسه خلقت سومری‌ها هستند ) قرض گرفته بودند و این حروف مرتب در گوشه سمت راست بخش فوقانی هر سند ظاهرمی‌شدند . در دهه هشتاد ، نسخه آمریکایی شده‌ای جایگزین این نمادهای سومری شد . یک کارمند نظامی عادی در دیگر پایگاه‌های نظامی آمریکا در مکزیک ، استرالیا وزیر آب در اقیانوس آرام از فرهنگ لغات فرازمینی استفاده نمی‌کند .

زبان‌اصلی آنوناکی هنوز دست‌نخورده و صدمه ندیده باقی‌مانده و استفاده از آن بین دانشمندان و محققان طراز اول آمریکایی که در پایگاه‌های نظامی سری مشترک آمریکایی – بیگانه در ایالات‌متحده و مکزیک کار می‌کنند رایج است . نخستین تلاش‌ها در ۱۹۴۷ صورت گرفت که طی آن زبان شناسان آمریکایی که قبلاً در OSS کار می‌کردند کشف رمز زبان آنوناکی را شروع کردند . سعی‌شان بر این بود که آن را با الفبای سومری ،عبری ، ارمنی و فنیقی که مستقیماً از زبان نوشتاری آنوناکی مشتق شده‌اند مقایسه کنند .
مشکلی که با آن روبرو بودند و نمی‌توانستند حلش کنند نمادهای هندسی بود که در متون نوشتاری آنوناکی استفاده‌شده بود . اما در ۱۹۵۶ آنها این معما را حل کردند . این اشکال هندسی حاوی راز بزرگی در خصوص ِ تکنولوژی پیشرفته بیگانه بودند که برای اهداف سودمند و صلح‌آمیز استفاده می‌شد . بخش اطلاعات ارتش و آنچه از گروه دکتر فرمی در لوس آلاموس باقی‌مانده بود قصدشان استفاده از این تکنولوژی بیگانه برای اهداف نظامی بود .
آنوناکی به‌طورکلی دو قالب زبانی دارد :
یکی گفتاری و دیگری نوشتاری . زبان شفاهی‌شان را به‌راحتی می‌توان آموخت و زبانی است که این موجودات در سطح عمومی بین خودشان استفاده می‌کنند .
از زبان نوشتاری به شکل انحصاری در کتاب‌ها استفاده می‌شود و شامل بیست‌وشش حرف است . هفت تای این حروف معرف سیاره‌هایی هستند که سیاره‌شان را احاطه کرده‌اند .

ناگفته های آنوناکی ؛ چرا آنوناکی ها به زمین آمدند؟

در کتیبه های سومریان، همه چیز از سیاره مرموز نیبیرو شروع می شود، سیاره ای که به عنوان یک سیاره ایکس شناخته شده و دارای مداری بیضی شکل در منظومه شمسی ماست. شکل گردش این سیاره به دور خورشید به گونه ای است که آن را هر ۳۶۰۰ سال یکبار، در نزدیک ترین نقطه از سیاره زمین قرار می دهد. ساکنین این سیاره دارای شکل و شمایلی مشابه با زمینیان بوده و به طور متوسط قد آنان دو و نیم متر است. در حدود چهارصد و پنجاه هزار سال قبل، ساکنین نیبیرو از وجود معادن بسیار غنی طلا، در سیاره زمین مطلع شدند. از این رو گروهی از مردان خود برای یک سفر استعماری به زمین ارسال کرده و در خلیج فارس به زمین نشستند. مسافرین زمین، تعداد ۸ شهر بزرگ را بر روی سیاره مادری ما ایجاد کردند.

انکی که در باورهای سومریان باستان به عنوان خدای “علم” شناخته می شود، قسمت هایی از آرایش ژنتیکی نیبیرویی ها را بر روی موجودات زمینی اعمال کرد و از آنان گونه ای هوشمند و پیشرفته را ساخت. علت اصلی چنین موجوداتی در آن زمان، استفاده از آن ها به عنوان کارگران معدنچی بوده است. بر اساس نوشته های ترجمه شده از سوی زکریا سیتچین، شهرهای ساخته شده توسط بیگانگان، در جریان طوفان بزرگ (داستان حضرت نوح) در حدود سی هزار سال قبل، به کلی از بین رفتند. بر اساس آثار برجای مانده از گفته های سومریان باستان، زمانی وجود داشت که در کره زمین هیچ انسانی به شکل موجودات امروزی وجود نداشت. هیچ خبری از تمدن و فناوری نبود و تنها ساکنین زمین، حیواناتی وحشی بودند.

هزاران سال قبل، بیگانگان فضایی در قالب یک گروه پنجاه نفره از آنوناکی ها به زمین آمدند. آن ها در حدود چهارصد هزار سال قبل، از سیاره نیبیرو به زمین آمده و در خلیج فارس فرود آمدند. چهار صد و چهل پنج هزار سال پیش از میلاد مسیح پس از جنگ های طولانی مدت، اتمسفر سیاره نیبیرو شروع به تخریب کرده و آن را به محیطی خصمانه برای زندگی تبدیل کرد. آنوناکی ها برای آن به طلا احتیاج داشتند. بنابر گفته های محققین، ما انسان ها نیز می توانیم با استفاده از نانو ذرات طلا، لایه ازن را ترمیم کنیم.

چهارصد و چهل و پنج هزار سال پیش از میلاد مسیح بیگانگان فرازمینی به زمین آمده تا پایگاه خود را در اِریدو (محل باستانی در جنوب میان رودان) مستقر ساختند تا در ادامه از خلیج فارس طلا استخراج کنند. این گروه به دست انکی. پسر آنو رهبری میشد. استخراج طلا با مشکل مواجه شد که در پی این اتفاق آنو همراه با پسر دیگرش با نام انلیل به زمین آمدند.

آنو تصمیم گرفت که فرآیند استخراج طلا در آفریقا و در طی ماموریتی تحت عنوان Terran ادامه پیدا کند. چهارصد هزار سال پیش از میلاد مسیح در بین النهرین جنوبی تعداد هفت کشور توسعه یافته بودند. از جمله مهمترین آن ها می توان به Sipar,Nippur و Shuruppak اشاره کرد. پس از آنکه فرآیند استخراج طلا به پایان رسید، با استفاده از سفینه های مخصوص آنان را به سیاره مادر ارسال کردند.

جالب است که بدانید که در میان کتیبه های بر جای مانده از سومریان باستان، یک فهرست کاملا دقیقی از تمامی پادشاهان زمین کشف گردیده که برخی از این پادشاه ها، چندین هزار سال بر زمین حکومت کرده اند! پس از اخراج پادشاهی از بهشت به کره زمین، اولین پادشاه سومری در شهر اریدو، Alulim نام داشت. او در حدود بیست و هشت هزار و هشتصد سال حکومت کرد! Alalijar به عنوان پادشاه بعدی، سی و شش هزار سال حاکمیت را بر عهده داشت و دو پادشاه بعدی در مجموع شصت وچهار و هشتصد سال در زمین به حکومت پرداختند.

بررسی این اسناد باستانی، یک زمان تاریخی را توصیف میکنند که طی آن، موجوداتی ناشناخته برای هزاران سال در زمین حکمرانی کرده اند؛ درست در زمانی که خدایان و انسان ها با همدیگر در زمین زندگی می کردند.

پیشنهاد میدم انیمیشن آنوناکی (پیام آوران باد) را ببینید. از دیدنش لذت ببرید.

آنوناکی ها در ایران

نمونه نقوش حکاکی شده درایران (تیمره)

یک شئ آیرودینامیک که شباهت نزدیک به سفینه یا رهنوردهای فضایی دارد، انسانی با لباسی عجیب و سری بزرگ که شباهت به لباس و کلاهخود فضانوردان دارد.

نسان بالدار در پاسارگاد(آنوناکی هخامنشی)

انسان بالدار در پاسارگاد(آنوناکی هخامنشی)

نقش انسان بالدار در پاسارگاد در میان تاریخ‌نگاران درباره‌ی نقش‌برجسته انسان بالدارِ پاسارگارد سخن‌های فراوانی شده است ولی هیچ‌گونه همسان‌سازی نظری در میان آن‌ها به‌وجود نیامده است. از این‌رو پیامی ‌که این نقش‌برجسته می‌بایست به آیندگان بدهد همچنان در پرده‌ای از گمان قرار دارد. این نقش‌برجسته با فر کیانی کوروش بزرگ پادشاه هخامنشی درپیوند است همچنین انسان را به یاد نقوش آنوناکی ها در الواح سومری می اندازد.
دست برافراشته: دست راست این نقش‌برجسته از ناحیه آرنج خم شده و به‌سوی جلو بلند شده است. حالت دست در این نقش‌برجسته همانند حالت دست شاهان و شاهزادگان در نقش‌برجسته‌های تخت‌جمشید و سنگ‌نبشته‌ی داریوش شاه در بیستون است. این حالت دست و چگونگی قرارگرفتن پاها که انسان در حالت حرکت را نشان می‌دهند، نشان‌دهنده‌ی حرکت رو به جلو و پیشرفت است.
تاج نقش‌برجسته: پیش از آن‌که بخش بالای نقش‌برجسته بشکند، دست‌کم دو تصویر وجود دارد که یکی را «رابرت کِرپورتر» در سال ۱۸۱۸ میلادی و دیگری را «چارلز تکسیر» در سال ۱۸۴۰ میلادی کشیده‌اند. بر پایه‌ی این نقاشی‌ها تاج این نقش‌برجسته قابل توضیح است.در پایین‌ترین بخش این تاج دو شاخ، تاج نقش‌برجسته گاو نر دیده می‌شود که مانده‌ی تاج بر روی آن سوار است. در بالای آن‌ها سه شیی به شکل کوزه آب یا ماهی دیده می‌شود که در اصل نماد آب هستند. نماد خورشید به گونه‌ی سه دایره‌ی توپر بر بالای آن‌ها دیده می‌شود.
بلندای نقش‌برجسته: بلندای نقش‌برجسته ۲۱۰ سانتیمتر است که در مقایسه با یک انسان قد بلند(به اندازه ۱۹۰ سانتیمتر) بلند قدتر جلوه می‌کند. البته گزنفون تاریخ نگار یونانی بر بلندی قد و خوش اندام بودن کورش تاکید می‌کند.همچنین در الواح سومری به قد آنوناکی ها اشاره شده که بلند قد تر از انسان ها بوده اند.
چهار بال نقش‌برجسته: نقش‌برجسته دارای چهار بال است که به چهارسو گسترده شده‌اند.در ادامه شباهت نقش انسان بالدار در پاسارگاد با نقش آنوناکی در الواح سومری قابل ملاحظه است.

از آنجایی که هنرمندان در دوران باستان تصاویر را به صورت نیم رخ ترسیم می کردند شاید اگر نقش کتیبه بیستون سه بعدی تصور شود بتوان سر نخی از این کتیبه با نقش انسان پرنده را یافت. در ادامه اینجانب با استفاده از نرم افزار های سه بعدی ساز با چرخش ۳۶۰ درجه نقش انسان پرنده حول محور مرکزی آن به تصویر شگفت انگیزی از وسیله پروازی آنوناکی (انسان پرنده)دست پیدا کردم که در ادامه کتیبه بیستون را با بعد سوم و سفینه پرنده آنوناکی می توانید مشاهده کنید.

از آنجایی که هنرمندان در دوران باستان تصاویر را به صورت نیم رخ ترسیم می کردند شاید اگر نقش کتیبه بیستون سه بعدی تصور شود بتوان سر نخی از این کتیبه با نقش انسان پرنده را یافت. در ادامه اینجانب با استفاده از نرم افزار های سه بعدی ساز با چرخش ۳۶۰ درجه نقش انسان پرنده حول محور مرکزی آن به تصویر شگفت انگیزی از وسیله پروازی آنوناکی (انسان پرنده)دست پیدا کردم که در ادامه کتیبه بیستون را با بعد سوم و سفینه پرنده آنوناکی می توانید مشاهده کنید.

کتیبه بیستون به صورت سه بعدی و سفینه پرنده آنوناکی

لیست کتاب آنوناکی ها

هرآنچه درباره آنوناکی باید بدانید

انیمیشن آنوناکی: پیام آوران باد

بازگشت آنوناکی(دانلود کتاب دانشنامه انوناکی)

مستند آنوناکی: خاستگاه اسرارآمیز انسان

تاریخچه آنوناکی: گلچینی از آثار زکریا سیچین

نسخه اصلی و انگلیسی نژاد برده‌ خدایان: ماموریت آنوناکی روی زمین

پادشاهی که مرگ را نپذیرفت: آنوناکی و کاوش برای جاودانگی

دانلود کتاب پایان روزها _ زکریا سچین (بدون سانسور)

مجموعه کامل مصاحبه های دکتر نرودا بدون سانسور (پنج قسمت)

جدیدترین مجموعه 6 جلدی کتاب باستان شناسی ممنوعه با حقایق تکان دهنده

سایر کتاب ها را از سایت vaticana.ir می توانید تهیه کنید.

زکریا سیچین آنوناکی

یکی از نویسنده های معروف در زمینه آنوناکی ها زکریا سیچین است که نوشته های عجیبی درباره انوناکی ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *